Se upp för dårarna

Har under dagen sett på filmen Se upp för dårarna som var fruktansvärt dålig, usch. Fick bara en trea på IMDb, mer förtjänade den inte. Svensk film är en ren katatrof. Lika bra att lägga ner projektet och istället föra över pengarna till Beckproduktionerna som är de end ai dagsläget som håller en hyffsad kvalitet.

Har fortfarande massor med snus kvar i dosan, tänk om jag hade varit så här sparsam under hela tiden, då hade jag sparat flertalet tusenlappar. Det är lätt att vara efterklok.

Imorgon ska jag ta det lugnt och träffa K, får hoppas att K inte är så jobbig som K har en tendens att vara, är så fallet så känner jag på mig att jag inte kommer kunna motstå frestelsen av att gå in i närmsta tobaksaffär och inhandla en General Portion. Attans nu är jag där och pillar igen, måste försöka radera ut snus ur mitt minne.

Tack för mig för denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0