Många svåra utmaningar avklarade.

De senaste timmarna har varit ganska jobbiga, det är få gånger jag varit nere med handen i fickan för att leta efter en dosa, det är inte heller vid få tillfällen jag kommit på mig själv med att vara påväg för att hämta en snus. Nu var det trots allt nästan 8 timmar sedan jag tog min senaste.

Jag har under dagen trots allt klarat av flera tuffa utmaningar. Jag har druckit kaffe vid 3 tilfällen utan att stoppa in en snus i munnen efter någon av gångerna. Jag har varit på favoritpuben ätit en gourmethamburgare och druckit god dryck utan att stoppa in en snus efter. Jag har hjälpt grannen med att bära ner ett skåp och ett tungt bord ner för flera trappor utan att stoppa in någon snus efter.

Alla dessa situationer är, för de flesta snusare, starkt förknippade med snus, efter att varje uppdrag är avklarat; kaffe, mat och jobbig granne, så vill man bli glad igen eller känna den goda blandningen av snusets goda smak med kaffets underbara lenhet, de goda kryddorna i maten eller bar aglömma den där grannen som ville ha hjälp.

Jag har gjort mig redo, för morgondagens förmodade utbrott av abstinens, genom att ladda ner Dude, Where's  My Car?  Villken jag ser fram emot att se.

Nu ska jag fortsätta slötitta på C.S.I, sedan Law and Order följt av något annat intressant.

Tack för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0