Det nya livet närmar sig med stormsteg

För två dagar sedan beslöt jag mig för att sluta snusa. Jag köpte mina två sista snusdosor och tänkte: Nu får det vara nog.

Denna bloggen startade jag mest för att vara en hjälp till mig själv, skriva av mig i svra situationer då jag bara vill tänka på något annat eller i situtioner då jag bara vill berömma mig själv för det går så bra. Det är första gången under mina 5 år som snusare jag försöker sluta snusa. Jag hoppas och tror att detta kommer gå bra.

Jag har nu circa 15 portioner kvar av den sista snusdosan och med min nedtrappning borde den kunna räcka till imorgonbitti. Jag har snusat upp circa en dosa om dagen tidigare.

Sitter just nu och lyssnar på Cyrus The Virus en total njutning som nästan slår u känslan av att stoppa in en snus efter en kryddig köttbit eller efter en god öl.

Hoppas att det fina vädret håller i sig, villket borde kunna hjälpa till i "avvänjningen"

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0