Då var det slut

Min sista snus intogs idag klockan 1647, swedish match har förlorat en storkund och mitt nya liv som ren kan börja.
Jag är stolt att jag tagit detta mycket viktiga och svåra beslut. Jag är otroligt motiverad och klarade tillochmed idag av att stå och prata med en kille från Diakonia i 45 minuter utan att köra ner handen i fickan och ta upp snusdosan. Creds till mig. Nu återstår det att se hur mycket min personlighet kommer att förändras och när abstinensen börjar att avta. Portionen ligger fortafande så bra under läppen och jag njuter.
image1
Min sista dosa

image2
Och min sista portion, General White dagen till ära.

Tack för mig. På återhörande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0