Aj! -Nu tar det emot

Dagen har varit bra, bortsett från att temperaturen aldrig steg över +14, nu är det så kallt som +7,1. Hemskt !
Nu tar det emot rejält, så som jag har känt abstinensen idag har jag hittils aldrig känt. Jag har inte gjort något speciellt alls som skulle få mig att få en ökad grad av abstinens.

Jag trodde inte att den jobbiga perioden skulle komma efter en vecka, trodde snarare att de första dagarna skulle bli de kämpigaste, men denna dagen har slagit de första med hästlängder.
Jag tycker mig tillochmed känna av en gnutta halsont, vet inte om det kan kopplas till brist på snus, men något som jag såklart tror beror på det.

Nu sitter jag och dricker en öl och hoppas att jag kommer kunna koppla av om 3-4 timmar då det är läggdags.

Min första vecka som snusfri kan förklaras genom två bilder.

image6
Trodde den första veckan skulle bli så här.

Men istället blev den så här glad.

image7

Det var allt för nu. Nu blir det lite Jay Leno, sedan vetikatten vad jag hittar på. En cigarett ligger bra till, men får se om jag kan motstå.

Kommentarer
Postat av: Anna M

Färsk ingefära under läppen funkar fint!!

2007-08-31 @ 13:19:25
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0